onsdag 25 september 2013

ÄPPLE TID!!




















God eftermiddag!
Ännu en härlig start på en ny dag...man vill inte att dessa ljuvliga soliga dagar skall ta slut! Nu till helgen är det äpple marknad på Österlen. Det är då den berömda äpple tavlan visas och musterierna bjuder på hela sina sortiment av mumsiga äpple recept.
Tyvärr är jag borta hela helgen men jag hoppas att tavlan och lite av erbjudanden finns kvar när jag och blogg gänget skall till Östeklen veckan efter. Mer om det nästa vecka!
Visst är det helt underbart att bara kunna gå ut i sin trädgård och plocka massa goda äpplen. I helgen blev det en ny äpplekaka med mandelmassa, hur god som helst.
Vad gör ni med era äpplen, några goda recept tips??
Kommer snart även dela med mig av grannens goda päron marmelad!!
Ta vara på det goda, nu lite mer kontorsjobb....i dag kom denna upp på väggen...snart SKALL jag visa er mitt fina och mysiga kontor...LOVAR!
Ha det toppen!
Stor kram Anna
Bild: Livet hemma.

Inga kommentarer: