söndag 29 september 2013

GUNILLABERG MED.....


...TAGE ANDERSEN!
Morgonen var lång och mysig sen bar det av till Gränna för lite fika och polkagrisinköp, jag kan inte vara utan deras goda Grännaknäcke, så en sväng dit blev det också. Men nu på vägen hem tog vi en omväg och körde vägen över Göteborg, på väg 40 ligger detta paradis, verkligen värt ett besök! GUNILLABERG  köptes av Tage Andersen sommaren 2008 och han har verkligen skapat en ljuvlig plats för alla sinnen, bilder härifrån kommer senare jag lovar! Nej nu skall jag njuta och fota!!
Ha en underbar söndag!!
Stor kram Anna

2 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Visst är det fint i Gunillaberg !!! och såg att du besökt min hemstad Gränna också :) har ju fortfarande minna föräldrar boende där + sommarställe så det besöks ofta och kan bara instämma med att knäcket är en riktig delikatess ....kan även rekommendera rökt vätternsik till det ...:)

Pernilla

Anna Inreder sa...

Jag vi har verkligen njutit av polkagrisar, knäcke och isterban❤Anna