fredag 1 november 2013

PÅ TAPETEN!





God morgon!
Visst är det helt underbart när fredags känslan börjar kännas i kroppen.
Har en fullspäckad dag framför mig men ville ändå dela med mig av en annan härlig känsla som jag får när jag tittar på de här helt underbara tapeterna  The Beatles från Photowall och City of Romance från Perswall. Vi kommer avsluta detta året med en härlig resa till London och sedan har vi lovat varandra att 2014 skall bli ett inspirerande år fyllt med nya resmål och upplevelser, hela min familj älskar verkligen att resa. Lovar att ni skall få hänga med!
Så i jul går vi längs Abby Road i London och till våren blir det antingen Paris eller Amsterdam. drömmer även om en lite längre resa till sommaren...drömma får man väl?
Nej, nu är det dags för mig att dra en vinnare i oktober tävlingen.
Kika in lite senare och se om du är den lyckliga vinnaren.
Ha en underbar dag så ses vi i kväll!!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: