onsdag 12 februari 2014

BLOGG GÄNGET PÅ G!

God morgon!
Två dagar fram över kommer jag vara med om massa händelserika och spännande stunder tillsammans med detta glada gäng.
Dagen börjar med lunch med Jannices på hennes nya kontor där även Annika från My Habitation sitter. Efter lite shopping och snicksnack skall vi hem till Jannice för att möta upp de andra som då skall ansluta inför kaffe, planering och allt annat som surrar i våra inredningshuvud!
Klockan 16.00 är vi inbjudan av söta Ulrika på Plodder då det är dags för mingel och en härlig vin & lakritsprovningen på restaurangen Kitchen & Table i Helsingborg.
På torsdag vaknar jag hos Jannice , då blir det mys o bus med söta Charlie o god frukost och lite jobb tillsammans med Jannice. Sen klockan 11.00 skall vi äntligen unna oss ett härligt parbad, fick ställa in sist pga. sjukdom. Jag har även lagt till vaxning av överläpp o haka och plock+ färgning av bryn....gud vad jag längtar!
Efter en härlig lunch på Trivas på Råå är det dags för mig att vända bilen mot Hedentorps plantskola där jag har möte med Liv om ett ev. event/kurs tillsammans under denna kommande vår.
Två späckade dagar med det jag älskar mest inredning, god mat, lite lyx och härliga vänner...vill ni hänga med, ni vet var jag finns!
Ha det toppen det skall jag ha!
Stor kram Anna
Bilden är tagen av Jannices kamera, från vänster:Jannice, JAG, Susann, Sofie o Daniella.

Inga kommentarer: