fredag 21 februari 2014

FIRA FREDAG.....

































...med inspirerande bilder ifrån HEDENTORPS PLANTSKOLA!
Gud vad veckan har gått snabbt och så mycket jag har fått gjort! Känns inte som om det var en vecka sedan jag var hos Liv på plantskolan och hälsade på och hade ett litet snabbt möte om en eventuell föreläsning i deras underbara miljö nu till våren. Det hade verkligen varit en dröm att få stå u detta fantastiska rum med ljuvlig inredning och växter o ge massa härlig vår inspiration till alla intresserade. Efter inredning så är mitt andra stora intresse trädgård/trädgårdsrum och hur man kan med hjälp av vackra gärna gamla nötta saker, krukor o blommor skapa stämning i trädgården ,entrén eller balkongen. Lovar att säga till om det blir något event, nästa vecka hoppas jag att ha hela mitt kurs o event schema för våren, skall vara klart så att ni kan börja anmäla er till inspirerande stunder tillsammans med mig och mina samarbetspartners.
Nu är det dags att packa en weekend väska och bege sig till Paradiset...nu väntar en helg med goda middagar, vin o långa promenader!
Ha det toppen ni vet var jag finns!
Stor varm fredagskram Anna

2 kommentarer:

Maria.O sa...

Hedentorps är verkligen inspirerande. Inspiration ser jag att jag kan hitta här på din blogg också. Hittade hit genom artikeln i Metro bostad och kommer säkert att titta in igen.
Maris

Anna Inreder sa...

Vad roligt Maria!! Välkommen tillbaka!<3