måndag 17 februari 2014

ATT GÖRA SKILLNAD!




God morgon denna soliga måndag!
Här hemma är det februarilovs lunk som gäller, Julia åkte tidigt till Stockholm i morse och jag o Ludvig skall iväg på sportlovscup i Eslöv.
Det är sådana här dagar man känner sig extra lycklig att hela ens familj mår bra och finns i ens närhet. Känslan av hjälpa till och ger blir då också extra stark, så därför vill jag tipsa er om underbara Majas Lyktor.
Ett helt ljuvlig sortiment av lyktor med olika storlekar, färger o betydelse.
Min absoluta favorit är Morsdags lyktan med matchande kort som kommer under mars månad och är ett samarbete mellan Majas Cottage o QL-kort, två underbara företag som jag har förmånen att ha som kollegor på Lorensdal.
Visst är  Morsdags lyktan vacker, Mats o barnen trodde att lyktan var vår då de överraskade mig med fika på alla hjärtans dag!? Gulligt :)
Vill ni veta hur mycket lyktorna har gett under de senaste åren och vad målet är med 2014, kika då in här.
Petra o Pierre ni gör ett fantastiskt jobb, så tacksam att kunna hjälpa er lite då o då!
Nu dags och packa matsäck, dags att klä sig till fotbolls mamma!
Ha en underbar dag!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: