torsdag 13 mars 2014

MÅNADENS DIY!





Tänkte börja denna soliga torsdag med mars månads DIY!
Kul att det var så många av er som gillade mitt förra tips om vad man kan använda en gammal dörr till. Som jag har sagt många gånger innan gillar jag det gamla o nötta, där av var mitt val av hyllor enkelt när det kom till vardagsrummet. Vi bor i ett hus där inget är rakt så att ha nyproducerade bok hyllor i vardagsrummet var inte aktuellet, var tvungen att hitta något annat. Det var när jag kom till Stärkan i Kivik som min idé om att sätta äpplelådor på väggen skapades.
Vad tycker ni, visst ger det en ruffig men personlig känsla till den vita väggen!
Gamla trälådor kan användas till mycket, tänk utan för lådan o sätt igång er skapar glädje. I mitt senaste jobb i samarbete med Barista gjorde vi en rumsavdelare/detaljhylla men hjälp av just äpplelådor.
Tänk utan för lådan (skratt) o starta din kreativitet med månadens DIY!
Nu full fart dags att kicka igång en ny dag!
Njut av våren!
Kram Anna
Bild: 1-4 är från vårt vardagsrum o bild 5 från Barista på Burlöv Centrum.
 

Inga kommentarer: