söndag 30 mars 2014

VÅR INNE O SOL UTE!







VÅR INNE O SOL UTE, kan det bli bättre?
Vilken fantastisk dag det är i dag, vi har redan hunnit med lite trädgårdsarbete, varit på soptippen, sväng till Stadium men även en lång mysig morgon.
Vill dela med mig av lite piff och inspiration från vårt matrum/vardagsrum. Är så glad för mina nya vaser/ ljuslyktor från DBKD....visst är det helt underbara o sen med underbara kvistar från vårt kastanjeträd gör bara det där lilla extra. Kul med lite nytt!
 I min ljuvliga urna från Butik Linnea vill jag ha något som var vårligt men med lite fjädrar och vaktelägg får man även en känsla av påsk. Är inte mycket för kycklingar, hönor, färgglada ägg o traditionellet påskpynt, men det här är verkligen jag. Nu dags för lunch o lite mer trädgårdsarbete, sen träning och mys med Julia, de andra skall gå på säsongstart med MFF!
Fortsätt njuta av denna ljuvliga söndag!
Ses i morgon!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: