onsdag 19 mars 2014

SÅ HÄR JOBBAR JAG...







.. med mina projekt o kunder!
Inspirationen till ett rum eller till och med ett helt hem eller ett offentligt projekt tar jag ofta från:
  • Omgivningen runt omkring
  • Stilen på huset eller byggnaden.
  • Ett favorit tyg
  • Vacker matta
  • Ett reseminne
  • En tavla
  • En favoritfärg som sedan gör att man kan jobba med en komplement färg i nästa led.
Man kan säga att detta är första steget i att skapa en personlig moodboard med färger, möbler, textilier, personliga ting o drömmar. De vi gillar, fotgraferar, minns o har runt omkring oss speglar ofta ens personlighet.
En bra början på en personlig o kreativ förändring i ditt hem, kontor eller sommar ställe. Låter detta intressant o vill ni veta mer?
Hör då av er till mig på anna@annainreder.se 
Gå gärna in o kolla på mitt paket: Inredare på plats som de flesta kunderna väljer.
Ni väljer tid o plats o jag kommer med inspirationen!
Hoppas vi ses!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: