tisdag 1 april 2014

TA EN PAUS!


Välkommen April!
Nu är verkligen våren här och visst är det helt underbart.
Vet inte hur ni har det men oavsett hur mycket jobb jag än har försöker jag i alla fall unna mig en paus om dagen med en kopp kaffe. Drömmen hade väl varit att ha den här franska balkongen o få sitta där o njuta av solens strålar. Det har egentligen igen betydelse var du sitter bara att du unnar dig en paus!
Dessa senaste pressbilderna från Ikea talar mycket för det jag säger...unna dig en paus i livet ibland! Kaffet o croissanten är omringad av nya härliga textilier, Smånate, Ottil o Snabbvinge, visst blir det en underbar blandning av färg, mönster o material. I dag blir det inte många pauser, men om solen kommer fram så skall jag nog ta kaffet o sola näsan lite senare i dag. Just nu är det Trädgårdsliv för hela slanten. Du behöver inte ha en trädgård för att denna kurs skall vara något för dig, kommer att ta upp massa härlig inspiration för balkonger o mindre  terrasser också!  Bara så att du vet! 
Har du blivit lurad än??
Gillade Icas reklam om special designade glasögon som skall underlätta vardagslivet :)... nyfiken kolla här.
Njut av dagen och unna dig en stund!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: