torsdag 24 april 2014

BLOGGTRÄFF PÅ BONINGSHUSET!










God morgon denna torsdag!
Här går det i ett, planerar o packar väskan inför i morgon då det bär av till Småland för ännu en storföreläsning. Innan dess skall jag och mitt blogg gäng Jannice, Sofie, Susann, Daniella till min nya kund Maria för en härlig bloggträff med middag o vin/kaffe o kaka. Jag tyckte det var kul att bjuda ut hela gänget till detta ljuvliga ställe. Det var länge sedan vi träffades och Maria gillade idén och ville gärna vara med o bidra till denna kväll med en blogg middag ute i deras BONINGSHUS. Förhoppningsvis kan vi sitta ute på deras härliga veranda, där ljuset och utsikten är fantastisk.
Mina inspirerande bilder från butiken tog jag när jag var inbjuden att hålla en inrednings föreläsning där ute för ett tag sedan, en fantastik kväll med många glad skratt o massor av shopping!
Vill ni hänga med oss ut  i kväll så vet ni var jag finns!
Hoppas ni får en härlig dag, nu dags att beta av planeringen inför i morgon!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: