lördag 30 maj 2015

ANTIKA FYND O DANSUPPVISNING!




God morgon lördag!
Usch... sommarkänslan har försvunnit o i dag känns det nästa som höst, tur att jag skall jobba, inspireras o värmas av Slättarpsgård unika miljö. I kväll skall vi äntligen få se Julia dansa på Lunds stadsteater med Malmö Danceakademi, mor o far föräldrar o vi kommer sitta klistrade, o hoppas på en fantastisk show!
Är så nöjd med ett av mina senaste antikafynd som jag köpte i Henley on Thames.
Innan har jag inte varit riktigt nöjd, men nu känns hela gupperingen/stillebenet balanserat o så mycket snyggare!
Den dagen då det är dags för oss att flytta in i nästa dröm...  då tror jag att det jag kommer sakna mest med vårt underbara lilla torp är de breda fönsternischerna. Älskar att de skapar en öppenhet men ändå delar av de olika rummen. dags för duschen o jag önskar er en mysig lördag tänd lite ljus o njut av en extra kopp!
Stor kram Anna

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kul att se ett kemiststop från Stamford. Jag bodde i Stamford Conneticut USA. Kan den vara därifrån eller finns det kanske fler Stamford....

Anna Inreder sa...

Kul att den kund ge glädje men var det kommer ifrån vet jag tyvärr inte?
Köpte det på en antikaffär i England!
Njut av söndagen!
Kram Anna