torsdag 28 maj 2015

SOMMARBLOMMOR!





God morgon!
Under helgen fick jag sådan  härlig 
sommarkänsla att jag var tvungen att ta in lite tidiga sommarblommor från trädgården, för att fylla ut så fick jag även köpa lite i blomsteraffären.
Låt dig inspireras av detta tips, bra sätt att sudda ut gränserna mellan ute o inne o starta sommarens underbara känsla lite tidigare!
Visst är denna tid ljuvlig då man kan fyll huset med
syrener, prästkragar. bellis o andra ljuvliga små blommor från sin trädgård.
Vi har även i år fått besök i holken av min favorit, varje morgon njuter jag av att se dem flyga ut o in...är detta ett tecken?
Vill någon kolla mig?
Oavsett så njuter jag av mina blåmesar o längtar till lata morgnar med en kopp kaffe i handen o värmande sol.
Nu dags för en lång PW med Chippen o sedan väntar en inspirerande dag på Slättarpsgård!
Ha en underbar dag!
Kram Anna
Bubbel vas/ lykta från DBKD ,liten vit keramik vas/ kruka från Tine K o gjutjärnsljusstakar från  Zetas.
 

2 kommentarer:

Den där Marie sa...

Ja det är så härligt när man kan gå ut och plocka alla ljuvliga blommor! :)

Kram Jonna

Anna Inreder sa...

Man får verkligen passa på o njuta!
Kram Anna