lördag 13 juni 2015

LÖRDAGS MORGON ....








... I VÅRT TRÄDGÅRD!
God morgon, går runt o njuter med en kopp kaffe o min kamera... är så glad att jag mår bättre.
Denna sommaren skall jag o min familj verkligen njuta o suga in allt med vårt hus o trädgård...för det kan vara den sista?
Det är inte klokt hur allt växer, nu är verkligen vår trädgård som vackrast. Självklart är det helt underbart när all rosor blommor, men om jag skall vara ärlig är den krispiga grönskan min favorit.
Vill ni se lite närmare på mitt trädgårdsbord (förra sommarens DIY) o mina favorit detaljer så tryck på länkarna! En gamla dörr o två bockar från Ikea, blev ett bord. Perfekt för plantering, drinkbuffé o vid grillning.
Nej, nu frukost o sedan heldag på Slättarpsgård, hoppas vi ses! Eller är ni bjudna på bröllop?
Ha det bäst!
Kram Anna

Inga kommentarer: