onsdag 24 juni 2015

VILL NI VARA MED...


...dags att damma av ngt antikt o få reda på historian o dess värde!
Sveriges Television spelar in ett avsnitt ur kommande säsong av Antikrundan i Simrishamn. Så ladda upp med era dyrgripar eller udda föremål och inta Autoseum den 3 september klockan 12–18. Men som ni säkert sett bör man sätta sig i kön långt innan dess...kanske ses vi i kön?
Jag kommer absolut att passa på...vet inte vad jag skall ta med mig men något hittar jag nog bland mina favoriter.
Nu snart dags för ännu en fotografering här hemma, denna gången är det trädgården o våra mysiga trädgårdsrum o mina antika detaljer som finns lite över allt...sist de var här var det ösregn.
Så håll tummarna att solen stanna kvar!
Ha det bäst,
Kram Anna
 

1 kommentar:

Inredningshjälpen sa...

Jag håller både tummar och tår :)

Kram Inredningshjälpen/Anette