tisdag 23 juni 2015

UTEKÖK...



...FRÅN PURUS!
Detta är vekligen dagen tips o sommaren bästa tips!
Spendera mer tid ute o unna dig ett härligt utekök från Purus. Fixa till middagen ute utan en massa disk av pottor o stekjärn, allt sker på en o samma plats. Så enkelt o sedan är det något speciellt med att äta ute...det smakar godare!
Detta hade verkligen varit en toppen grej att ha hemma i sommar o även i din stuga, torp eller husvagn. Och på vår balkong, då det är dags för drömmen.
Håll även utkik under sommaren...då du kan ses det live  i mitt kök!
Nu PW o sedan 7 min träning...sommarens nya mål att fullfölja denna combo minst 3 dagar i veckan...tror ni att jag klara det?
Även tidningen Må bra, talar om denna snabba o effektiva träning.
Härlig sommar liv när man kan äta och dricka gott o samtidigt, träna o hålla sig fit...det är min sommar!
Må gott o jag har i alla fall sommar inne o sol i sinnet!
Kram Anna

Inga kommentarer: