söndag 18 oktober 2015

MAGISKT HÖSTLJUS O FLYTT.

 God eftermiddag, denna söndag!
I dag har vi mest gått runt o plockat lite här o där o planerat för vår sista vecka i huset. Trodde att det skulle kännas mycket jobbigare än det gör, men det är nog för att ett nytt spännande liv väntar oss alla i Malmö!
Så glad att jag hann o fånga det underbara höstljuset en sista gång, som strålade in i vårt matrum i torsdags.
Helt underbart!
 Nu är alla stora möbler på Shurgard där vi har lånat ett förråd.  Kommer behöva bo i Falsterbo under ca en månad då det kommer vara full aktion på hantverkare, målare o VVS killar som skall tillsammans med mig göra vår lägenhet till en dröm.
 I fredags var jag iväg o kollade på kran till gästtoaletten. Som skall sättas i ett gammalt pottskåp med denna underbara vask i blått ovanpå.
Tittade även på skjutdörrar till barnens garderober o garderober till mig o maken, ni kommer väl ihåg min inspirationsbild.
Nej, nu lite mer packning, sedan dags för god blomkålssoppa med bacon, med gott bröd o mogna ostar.
Ha det bäst o tips... missa inte nya avsnitt av Solsidan!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: