tisdag 27 oktober 2015

MIXADE DAGAR...

GOD EFTERMIDDAG.
Nu hemma igen efter en händelserik dag...mycket på G just nu!
Dagarna går just nu ut på att mixa mitt jobb som inredare o inspiratör/ konsultationer med planering o sista packningen inför vårt nästa boende, drömmen i Malmö.
I dag har mina konsultationer verkligen varit två totalt olika hem. Ett sparsmakat, med mycket vitt o svart, stora fönster o stenväggar som verkligen behöver personlighet, värme o massa kärlek o sedan ett som har allt men behöver struktur, planering o struktur. Verkligen en utmaning men så kul att få jobba med sådana kontraster. Det är inte bara jag som ger utan för varje nytt objekt lär jag mig massor.
Nu till mitt egna nya drömboende som jag tänker på konstant o har svårt att lämna...vad tror ni om denna underbara tapet, älskar känslan o tittar man extra noga ser man träd o kullar...vad tror ni om denna som en fondvägg i vårt sovrum??
Rädda att det skall bli för vitt, älskar den råa känslan o djupet i tapeten o sedan är nyanserna helt rätt.
Nu kaffe o lite mer pappersjobb, sedan till soldattorpet allt måste vara borta på torsdag då det är flyttstäd.
Ha det bäst!
Kram Anna

Inga kommentarer: