måndag 20 juni 2016

MIXING BUISNESS WITH PLEASURE!

God morgon måndag!
I dag känns det inte alls jobbigt att det är måndag o en ny vecka... för jag är  på väg till Paradiset- Brantevik för en vecka i lugn o ro o med många nya spännande jobb, planering inför höstens alla roliga händelser o massa annat i jobb bagaget. Framförallt behöver jag kunna fokusera bättre o det är lite svårt, nu när båda barnen är på sommarlov... de ta ju lite plats. 
Jag lovar att det kommer bli ett o annat trevligt möte, mysig utflykt med mamma o många långa PW o morgondopp i havet. Vad kan passa bättre än att jobba på ett nytt projekt i New England style i mitt egna paradis nära hav, strand o salta bad.
Håller just nu på med en Moodboard till min kund. Vad tror ni om dessa färger, det skall vara New Englandkänsla men inte massa stjärnor o flaggor.

Jag tar inspirationen från Nantucket utanför Boston, där Mats o jag var för 19 år sedan då vi väntade Julia, ett fantastiskt ställe så vackert o inspirerande.
Nu dags o packa o göra sig redo för att visa min kund mina tankar o moodboard, hoppas de gillar det!
Ha det bäst, ses i paradiset!
Kram Anna
 


Inga kommentarer: