lördag 15 september 2012

Borås tapeter sätter...........................



......................................................skandinaviska designklassiker på väggen.


Resultatet av samarbetet är kollektionen Wallpapers by Scandinavian Designers där Arne Jacobsen, Sven Markelius, Karl Axel Pehrson och Stig Lindbergs mest kända mönster nu blivit tapet.
Ett tag sedan blev jag bjuden till releasen av dessa fantastiska tapeter. 
Kunde tyvärr inte gå, men varför skall alla roliga händelser vara  i Stockholm, kanske man skulle flytta dit?
I dag skall makan och jag på bröllop det är en av mina äldsta  väninnor som förnyar sina löften, en underbar kärleks fest! 
Så i dag skall vi slå klackarna i tacket och fira Lisa O Mattias!
Hoppas ni också får en härlig lördag, nu frukost, sedan skall jag kolla igenom mitt tal som jag tänkte hålla, lite nervös är jag allt!
Njut av helgen!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: