onsdag 26 september 2012

Ego boost och affärs utveckling!

Glasögon från MAREGA optik i Lund, mobil väska från Inreda Utreda.
Byxdress från Palma, armband Lilla Villa Vita, öronhängen UNICA.

Snart är det Dallas och mys med familjen, men innan dess tänkte jag ge lite extra av mig själv.
Under våra dagar på Mallorca hade vi vars en dag då vi pratade om mig och Anna Inreder:

  • Vad jag hade som mål. 
  • Vart jag var på väg?
  • Vad jag kunde förbättra eller jobba mer med!
  • Vad jag skulle fokusera på?
  • Vad jag skulle jobba mer med? Etc.

En av sakerna var att jag skulle visa lite mer av mig själv, lovar inget! Är inte så förtjust att vara med på bild, men ok lite mer kanske?
Ni kommer att märka mer av alla goda råd som mina underbara vänner / kollegor gav mig, detta betyder så mycket.Man behöver bolla ideer och ta råd ibland.
Njut av kvällen!
Kram Anna

1 kommentar:

purple area sa...

Visst var det kul och spännande att diskutera allas idéer och vägar. En hel del tips fick man ju också.

Snygg blev du i byxdressen dessutom!

Kramkram

/Susann