lördag 1 september 2012

Mässing eller koppar?

Ljuvlig blandning, när man har den mängden!
House doktor kan sin sak.
Pallen hittar du hos Holmbytorp.
Vad gillar du bäst?
Jag har så mycket både koppar och mässing som jag har fått av mamma och pappa när de flyttade till mindre bostad och inte fick plats. Men jag gillar ju bäst zink och lite fattigmans silver............vet inte om jag gillar allt detta tillsammans. 
Både koppar och mässing är väldigt snyggt till den enkla nordiska stilen, uppblandat med rå grå färg eller enkel vit.
Skall man förändra pga en trend eller hålla kvar till det man gillar?
Jag håller kvar ett tag till, det ligger i förrådet i backar och väntar på mig när jag är tillräckligt modig!
Nu tillbaka till datorn ett nytt stort projekt som tar alla min lediga tid just nu......så spännade!
Håll ut och håll tummarna!
Stor lördags kram Anna

1 kommentar:

Anna sa...

Vilkem härlig blogg du har! Glad att jag hittade hit! Återkommer gärna!

Jag gillar också zink bäst!
Kramen!