fredag 7 september 2012

Vackra ting!

Äntligen fredag!
 Visst blev det bra? 
Lovade att visa vad jag köpte på Enkla Ting.
Så nöjd, detta visar verkligen vem jag är och vad jag gillar. En härlig blandning av antikt/ loppis med zink och vackra ljus. Självklar planterade jag en rund murgröna i krukan, det både rundar av och balanserar.
 Den vackra hästen föll jag för direkt!
 Veckan har gått fort och så här fint hade jag pimpat min nya DOME  när jag hade öppet hus och säsongs start i måndags här hemma!
Tänk den med lite mossa o röda äpplen till julen, eller en blå pärlhyacint till våren!
Tryck på länken för ännu mer trädgård inspiration.
Nu skall man piffa till sig på schemat ligger jobb, träffa sponsor och sedan hem och tända ljus laga en god middag och bara njuta!
Härlig fredag till er alla!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: