torsdag 25 september 2014

BUTIKS SKYLTAT PÅ...









 ...Slättarpsgård tillsammans med ägarinnan!
I bland vill jag bara skrika ut o säga hur mycket jag älskar mitt jobb o sedan få göra det med en annan person som känns som ens tvillingsjäl när det kommer till skyltning o inredning....det är bara bäst!
Vilket team vi är Charlotta!
Tänk så mycket bra vi skulle kunna göra tillsammans, tur att vi har hela livet framför oss. Inspirationen till inredningen fick vi från våra storstadsresor till Paris o London i en härlig mix. Vår tanke vars att göra ett skandinaviskt Merci mixat med ljuvliga känslan av Anthropologie...vi är nöjda! 
 I dag ännu en härlig dag som inredare på Slättarpsgård, för ni har väl inte missat? Jag finns där för dig o alla andra som besöker Slättarpsgård, kom hit eller hör av dig så bokar vi ett möte! Låt mig inspirera dig hur du kan skapa ett mer personligt o nu inför hösten ombonat o mysigt hem. Eller behöver du hjälp med hallen, köket, barnrummet...valet är ditt o jag finns här för att ge kunskapen o inspirationen! Vill du sedan att jag kommer hem till dig och hjälper dig lite mer ingående är denna tjänsten nog något för dig!
Nu dags att ta hand om en kund som just gick in genom dörren!
Ha en underbar dag!
Kram Anna

2 kommentarer:

purple area sa...

Det här var ju jättesnyggt, Anna!! Är det dit vi ska?

/Susann

Anna Inreder sa...

@Purple area
God morgon vännen!
Ja, det är dit vi skall men då är hela denna lokal full med Rice saker, men där är en hel del till som du kommer älska!
Kul att ses i går!
Kram Anna