fredag 5 september 2014

VÄLKOMMEN HEM TILL OSS...







...nu är entrén till vårt hus o trädgård höstpiffad! Vilket väder det är i dag o så är det ju fredag, en helt perfekt dag helt enkelt! Höstkransen på dörren är det enda som fattas, får se om jag hinner innan julkransen skall upp?
Ser ni var jag har hämtat min inspiration?
Nu dags att kicka igång denna dag med en ljuvlig PW, sedan hem för lite fix o jobb o i kväll är det dags för ännu en kräftskiva, denna gången med Mats kusiner, så här såg det ut förra året hemma hos oss. Denna helg skall vi slå klackarna i taket ordenligt för i morgon bär det av till Småland på bröllop, då är det dags för min kusin Camilla o hennes Marcus att gifta sig! Ni vet var jag finns om ni vill hänga med!
Njut av solen o den kommande helgen!
Kram Anna

Inga kommentarer: