torsdag 4 september 2014

OKTOBER NYHETER...


 ...FRÅN IKEA!
Snart är det säljstart för SOCKSUND är en ny serie sittmöbler med ett klassiskt och elegant uttryck. Proportionerna är generösa, formerna rundade och sittkomforten utmärkt. I serien ingår soffor i två storlekar, fåtöljer, fotpall o en snygg bänk för förvaring.

 Äntligen en mer stilren serie som påminner mycket on Howard men med svarvade ben istället för hjul.
 Vad tycker ni?
Sålde just in soffan till min första kund i dag som vill ha min hjälp o självklart fanns jag till hands för att ge tips på nya textilier för att skapa höstmys, vill ni också ha min hjälp så finns jag här varje torsdag mellan 11-17.
Idag är det första dagen som in house inredareSlättarpsgård, så kul att sitta i denna unika miljö o möta härliga människor med ett stort inrednings intresse!
Ses vi?
Njut av solens strålar o denna härliga sensommar dag!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: