torsdag 18 september 2014

JUVEL I SCHÄSLONGEN!




God förmiddag denna torsdag!
Vad tycker ni om min JUVEL i favoritplatsen hemma, har inte var så förtjust i Days textiler innan men nu när de har gjort dem lite mer bohemiska, faller de mig mer i smaken! Gillar deras sätta att skapa något vackert med hjälp av dova nyanser, vackra mönster, bohemisk känsla o en släng av metall, blir som en glänsande solitär i vårt vardagsrum.
I dag är jag på plats på Slättarpsgård igen, trivs verkligen som fisken i vattnet o blir så inspirerad av denna unika miljö. Ni har väl inte missat att jag sitter här för er o alla andra som önskar inspiration o hjälp inom inredning, textil o färg o form.
Så passa på kom hit på en kostnadsfri konsultations hjälp, det enda ni behöver uppge är mitt företags namn, Anna Inreder!
Inte helt fel att njuta av dessa godbitarna från DAY HOMES nya kollektion...nu dags för mer inspirerande skyltning o sedan beta av todo-listan inför helgen!
Ha en underbar dag i solen!
Kram Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Mycket bra val Anna, en super snygg kudde!
Kram Petra