onsdag 22 juni 2016

NJUTER I PARADISET!

God förmiddag!Jag njuter av att ta första morgonkaffet på trappan i strålande sol...
... i denna underbara trädgård som min mamma har skapat...
... o PW längas havet där jag inspireras av färger, miljöer o dofter...
...stanna upp o spara dessa magiska stunder i kameran...
...komma hem för att njuta av bästa frukosten i klarblå himmel. Innan det är dags för jobb vid datorn, köttbullar skall rullas till midsommarbordet o i eftermiddag skall jag få träffa söta Marie som jag har lärt känna genom instagram o för två år sedan fick njuta av hennes Medelhavsträdgård o i dag skall vi få njuta tillsammans i mitt paradis. Tror vi skall unna oss en fika på Hörnan, deras kaffe är så gott! 
Ni vet var jag finns om ni vill hänga med!
Ha det bäst!
Stor kram Anna



 

Inga kommentarer: