söndag 26 juni 2016

FANTASTIAK MIDSOMMAR HELG...

...är nu slut o vi är hemma i Malmö igen!
Vilken helg vi fick, en halvtimmes regn mellan fredag o lördags natt annars har det varit en stor sol hela tiden...nästan för bra. Medans jag dukade o gjorde fint i templet, hjälpte mamma flickorna med sina kransar. Hon o jag har gjort en o annan krans med åren.
Visst blev de fina, ni missade väl inte min från 2013, hann aldrig göra en detta året? Efter god sill lunch blev det en kort promenad  o sedan ett underbart dopp i havet, vilken värme!
Sötaste o mysigaste tjejerna, tack för att ni förgyllde vår midsommar!
Innan middagen blev det drink o snacks i skuggan. Sedan var det dags för grillat med nya favorit salladen på romansallad, vattenmelon o feta...MUMS! Fatet är en bröllopsgåva från min fadder, keramikern Danielle Peters.
På kvällen njöt vi av att det blev lite svalare o innan jordgubbarna o kaffegrädden, blev det lång härlig promenad längs havet.


Usch jag kommer att sakna att ha dessa underbara tjejerna hos oss nu när Julia beger sig ut i världen...kommer vara så tomt.
Dagen efter blev det lite olika stopp. Först ut blev fantastik blomsterprakt  hos Karl Fredrik på Eklaholm sen avslutade vi på bästa sätt på Apotekarens med shopping o pizza.
Har ni inte besökt detta underbar ställe så gör det!Magisk miljö o detaljer.
Kolla in denna ur goda pizza, satt som en smäck så där dagen efter.
Ha en fortsatt mysig söndag!
Stor kram Anna








Inga kommentarer: