onsdag 29 juni 2016

UNDERBAR PRICKIG KERAMIK...

...FRÅN ZEF DESIGN!
Just tillbaka från en härlig morgon promenad med denna goding som vi lånar till lördag, å mysigt att få låna denna lilla dunboll!
Sist jag var på House of Palladium förälskade jag mig i detta nya prickiga porslin från Zef Design. Älskar mixen med citroner o lime på det blåprickiga fatet.
Denna perfekta kannan för vatten eller en uppfriskande saft. Så ut med alla fula plastkannor o in med denna snygging istället.
Dagens tips: Vill du inte ha saft i den, så sätt den på soffbordet med en vacker bukett i.
Ett enkelt sätt att skapa sommarkänsla!
Tror jag skall unna mig några skålar o ett härligt fat. Gillar att mixa porslin o detta hade passat perfekt till det porslin jag redan har i paradiset. En härlig mix av blå nyanser även här!
På tal om härlig mix!
Se även hur fint keramiken smälter in i denna naturliga miljö. Blått o rosa ihop är en ny favorit!
Så ta dig en sväng till House o Palladium de har öppet hela sommaren o har så mycket mer än porslin. Tänk på dock stängt söndag o måndag!
Nu dags för frukost o lite data jobb.
Stor kram Anna







 

Inga kommentarer: