måndag 28 februari 2011

Obertauern!















Sista bilden säger allt en nöjd reseledare som har åkt skidor varje dag med sin familj...vad mer kan man önska i hans ålder!
Nu lämnar jag allt som heter vinter, snö och härlig skidåkning bakom mig och siktar mot ljuset, solen och den kommande våren!
Hoppas Mars kommer bjuda på mycket av sol och härliga vår minnen.
Vi åkte till Obertauern med hela min familj, resan ha bjudit på mysiga långa frukostar med alperna som utsikt.Hela dagarna har vi åkt skidor i både sol och snö, med pauser för lemomba, gluwein och varm choklad med rom. På Kvällarna har vi gott ut på underbart mysiga restauranger där vi har bjudits på många goda middagar med gott vin eller öl.
Så nu har vi laddat kropp och själ med positiv energi...så mysigt att se kusinerna tillsammans en hel vecka...händer inte så ofta!
MOT VÅREN!
Kram Anna

3 kommentarer:

Catharina Huss sa...

Underbart att se, Anna!
Det gläder mig särskilt att se att både Mats och Per använder hjälm - heja heja!
Jag förstår att ni hade en härlig vecka, kram Callas

C h a r m i g t L a n t l i g t sa...

Hejsan!
Låter som att ni haft en fantastisk resa, härligt =)
Ja nu välkomnar vi våren varmt.

Ha en fin dag
Kram

simplicity sa...

Det hoppas jag med vännen! Nu ser vi fram emot en underbar vår! Saknar dig snäckan!!

Klipper mig i Malmö nästa vecka. Kanske en date??


Puss o kram Jannice