torsdag 3 februari 2011

Tove Adman............


en annan favorit på mässan!
Så imponerad av hennes helt underbart vackra föremål!
Nästa projekt här hemma är en bokhylla som vi måste få upp på ett trevligt sätt, egentligen är jag inte så förtjust i bokhyllor. Kan lätt bli röriga...men denna skall bli snygg, tilltalande och göra så att rummet känns mer ombonat! Tror ni att jag lyckas?
Att få sätt dessa vackra betong bokstöd eller en vacker ask i bokhyllan, hade inte varit helt fel!
Jag skulle inte tacka nej till någon av Tove Admans betong föremål!
Sista två bilderna togs i hennes monter på Formex!
X
Nu skall jag susa iväg på ett lunch möte......förhoppningsvis rekryterar jag en ny konsult/säljare till Living an Room, låter detta intressant, så hör av er så kan jag hjälpa er och förmedla kontakt och information!
Ha en toppen dag!
Kram Anna






Inga kommentarer: