tisdag 1 februari 2011

Bäst på Formex, enligt mig!




I dag tänkte jag visa er min absoluta favorit monter på Formex....... Bilderna är en blandning av PB Home och NORDAL!
Denna underbara monter så kan man hitta allt från slitna shabby möbler till rostiga urnor, fågelburar och mycket mera! Jag gillar att de har basfärger som vitt, svart grått som en grund och till detta lägger de rostiga, antika och glasföremål i en intressant balandning! Som pricken har de tillfört krispiga härliga vår blommer eller färska lime frukter.
Låt dig inspireras av dessa bilder............här kommer jag att hämta mycket inspiration, mitt senaste inlägg med orkidén kom här ifrån!
Nu kommer snart en kund hit, vi skall prata om ett kommande projekt,,,spännande!
Ledsen att ni fick vänta lite längre på dagens inlägg....har haft fullt upp och sedan började morgonen med ett underbart Pilates pass, nu skall jag vara duktig och gå både tisdagar och torsdagar kl:0810...en fantastisk start på morgonen!
Stor kram till er alla ha en fortsatt härlig tisdag!

Inga kommentarer: