onsdag 2 februari 2011

Gifta om mig????????

Inte riktigt men nästan!
Jag har där emot fått äran att designa min dröm brudbukett, och hur jag hade gjort den om jag skulle gifta mig i dag! Det är Jeanette på Blomsterkompaniet som har frågat och det är klart att jag vill att mitt företags namn och mina tankar och idéer skall vara representerade på årets Bröllopsmässa: Allt om Bröllop!
Så här kommer min inspiration/idé förklaras och hur jag kom fram till mitt bidrag:
Anna njuter av varje minut och tar inspirationen från äng, hav och mylla!
Det kommer bli så vackert, lovar att visa er här på bloggen när jag har fått bilder. Vill ni se den i verkligheten, så kan jag erbjuda er ett billigare inträde.
Skicka då en kommentera med er mejl adress så skickar jag er en inträdesbiljett!
Ha en underbar kväll!
Kram Anna

Inga kommentarer: