måndag 28 februari 2011

Toppen idé!

Så många som har varit inne under min semester, så kul att ni följer min blogg.
Det uppskattar jag verkligen!
Nu sitter man här igen med massor av mejl och pappers arbete....men med ett brunt ansikte och massor av härliga minnen i bagaget, så känns det ganska ok!
Jag lovar det kommer härliga familje och alp bilder snart!

Tänk så coolt det hade varit att plantera i en gammal byrå som på bilden, olika blommor och kryddor i varje låda, en egen lite oas på en liten plats!
Bilden kommer från Blomsterfrämjandet och är tänkt för en balkong eller en mindre city trädgård.
Grillen på plats och brevid serveringen på toppen av byrån med kryddorna nära till hands!
Detta skall jag hålla i minnet, toppen idé!
Snart tillbaka!
Kram Anna

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Solbränd låter härligt, då har ni haft det gott iaf...

Coolt med plantering i en byrå..

Kram Mia