onsdag 9 februari 2011

Möbelmässan....

.........hade jag så gärna velat se, men vad gör man inte för familje friden och viss del jobb situationen....men nästa år skall jag dit!

Har fått så många roliga press inbjudan som man verkligen hade velat uppleva, en av dem kom från svenska möbelföretaget Welander ett väldigt brett och fantasirikt företag med grundaren Björn Welander i spetsen.
Där finns många underbara möbler både stilrena och väldigt moderna, min favorit är den gamla matsals stolen som har fått ett överdag från ett par ihopsydda jeans.

Gå in och titta vilken som är din favorit!

Om ni vill följa Möbelmässan på samma sätt som mig så gå in här, jag lovar du kommer att gilla det du ser.

Ha en underbar onsdag, nu skall jag på lunch till min äldsta väninna Liv!

Ting för nu!

Kram Anna

Inga kommentarer: