lördag 26 oktober 2013

LJUVLIGA HÖST!

Just nu befinner jag mig med min familj i Paradiset, vi skall njuta av en helg av ren avkoppling, kärlek och tid för varandra. Barnen har höst lov och jag o mannan har unnat oss några extra härliga dagar tillsammans.
Var kan man ladda batterierna, njuta och måna om varandra bättre än här?
Vi äter och dricker gott, spelar spel, läser böcker promenerar o bara njuter...de är lyx för mig! Vänner och familj kommer att komma o gå och det är alltid mysigt.
Nej, nu skall stövlarna och jackan på, dags för hundpromenad längs havet!
Må gott och hoppas ni också njuter av lov, helg eller långledighet!
Stor kram Anna
Den ljuvliga bilden kommer från Affari, en ny favorit!

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Låter ljuvligt! Ska bara jobba ti-on nästa vecka, så det blir lite höstlov här med. Inleder med spa-besök på måndag med dottern! Ska bli supermysigt!
Ha en fin helg!
Kram Anna

Anna Inreder sa...

Njut du också!! Ha det toppen! Kram Anna💕