söndag 20 oktober 2013

EGO BOOST!




 


God morgon denna söndag!
Vilken dag jag hade i går! Känner mig så tacksam och lycklig över att jag får göra det jag brinner för och samtidigt träffa så många underbar människor. Morgon började lite fel, körde till Huskvarna istället för  Norra Hammar söder om Jönköping?? När jag äntligen kom fram fick jag en rejäl ego boost, lite kändis känsla spred sig över folketshus. Tack söta ni som gärna vill fotas tillsammans med mig och ni som inget hellre ville än att få lite tid att fråga mig om era inrednings problem. Hoppas det hjälpte lite!  Kommer tom vara med i Jönköpingsposten i nästa vecka, mer om det senare i veckan. Efter lite mingel med god buffé var det dags för mig att ta scenen. Under  en och en halv timme satt ett hav av kvinnor och lyssnade och nickade instämmande. En mycket  engagerad publik som verkligen bjöd på sig själv. Skall verkligen försöka ta till mig all er positiva energi och beröm. Lovar att jag skall göra allt för att få ihop en konsultationstur i era trakter, en vecka innan jul och en till våren, mejl om detta kommer inom kort!
Tack Jenny, Annika o Living and Room för att ni gav mig denna möjlighet! Nu dags att träffa fler intressanta och inspirerande människor på Lorensdal, sista dagen på Det goda livet på landet mässan! Går dagen hade varit en stor succé, synd att man inte kan klona sig ibland? Fniss!
Ses vi där?
Ha en underbar söndag!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: