söndag 4 september 2016

PARIS O VERSAILLES...

glamour-nouveau1


...HERE WE COME!
Väskan är packad o snart åker jag o Charlotta från Slättarpsgård, äntligen skall vi till Paris för två dagars inspiration och Maison - Objet.
Jag skall även hinna med att njuta några dagar med Julia i hennes nya hemstad Versailles, man får passa på när man ändå är där! Som vi skall mysa o kramas.
Har fått för mig att det är lite åt detta hållet som inspirationen kommer att vara i Paris...vi får väl se. Bilderna kommer från en underbart inspirerande artikel från Sköna Hem, om mustiga pasteller o sammets mys inför en mörkare årstid. Gillar verkligen denna ombonade o personliga stil...mixen är ljuvlig! Sammet är ju en av de hetaste trenderna denna höst inom både inredning o mode...så passa på.
Vill ni se om jag har rätt o även följa med oss under våra dagar i Paris...så finns jag här!
Hoppas vi ses!
Stor kram Anna 

Inga kommentarer: