lördag 3 december 2016

MY PERSON IN CRIME!

 Grattis  kära Britta!
Tiden går o vi blir bara tightare o tryggare i vår vänskap, men jag säger det alldeles för sällan så...
Detta är en hyllning till dig om vi inte hinner ses i dag på din födelsedag.
Du är min:
  • tvillingsjäl på alla plan utom inredning.
  • kära vän
  • person in crime
  • göra ingenting bara njuta vän
  • stora trygghet
  • Julia o Ludvigs extramamma
  • bästa danspartner
  • PT som aldrig ger upp o pushar mig i rätt riktning.
  • coach, då du är bättre på att coacha andra än dig själv?
  • bästa resesällskapet...var skall vi nästa gång?




o absolut bästa botemedlet mot en gnällig man.
En PW utan dig är inte det samma, men jag har dig med på min axel vet att du berömmer o pushar mig utan att finna där.
Sen är vi också rätt duktiga på att sätta ner foten o säga nej o inte ta någon skit, med dig är jag stark.
Du finns alltid där för mig o det betyder så mycket.
Älskar dig! (Christer dig också...lite)
Ha en underbar födelsedag!
Stor kram Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

That is such a beautiful tribute to my little sister. Bless you Anna
Søs

Anna Inreder sa...

My pleasure!
Love Anna