måndag 5 december 2016

APELSIN TIPS!

God morgon!
Nu är vi halvvägs till jul o i går var det 2.a advent, hittade dessa härliga apelsintips o kände att de måste jag dela med mig av. Var o fikade på saluhallen i förra veckan o då unnade jag mig en kokostopp med saffran o apelsin, nyfikna eller sugna på att baka... i så fall  har ni ett recept i länken!
Apelsindoft är verkligen jul för mig o då jag inte kan äta dem, frossar jag extra mycket i doften av apelsin.
Enkel girlang av stjärnor gjorda av apelsinskal i en minigran eller runt en krans, valet är ditt. Visst är den vacker! Eller varför inte som servettring, ni missade väll inte mina 10 vackra dukningstips i fredags?
Enkla skivor i en gran eller ihopsatta i fönstret som en vacker detalj är väl helt underbart
Att krydda till doften lite extra med apelsin o nejlikor är helt underbart o så mycket jul. Häng dem i fönsterna, lägg dem i en skål eller skap lyktor av dem som nedan.
Valet är ert!
Just nu är jag på väg till en ny kund mitt ute på landet någonstans... hoppas jag hittar.
Ha det bäst o pyssla till julen ordentligt!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: