måndag 12 december 2016

GREENERY...

...2017 års färg!
Nu är det klart att våren skall bli ännu grönare. Pantone har nu tagit fram 2017 års färg...Greenery! Grön är inte direkt min favorit färg, men att ha ännu mer gröna växter eller blommor med vackra gröna stjälkar kan jag verkligen tänka mig.
Olika nyanser av grönt kommer vi se mycket denna våren, kanske som denna färgpalett.
Kommer ni gå all in?
Tror att vi kommer se mest av maffiga o stora växter i hemmen o kanske an annan kudde, tapet, mönster från den grönapaletten och ett o annan detalj från den botaniska trenden.
Att sudda ut gränserna mellan inne o ute blir enklare detta året med Greenerys  gröna toner. Känslan av natur är verkligen slående i bilden nedan, grönt kanske hittar sin plats ändå i våra hem?? Älskar  denna gröna sammets soffan...kanske kan jag tänka mig en sammets kudde lite här o där?
Ha en härlig start på en ny vecka, nu möte o jul mys med SV i Trelleborg. Våren ser spännande ut!
Kram Anna

 

Inga kommentarer: