måndag 26 december 2016

GALET ROLIG JUL!

GOD MORGON!
Lite tung i huvudet men med massa glada skatt i kroppen, tittar jag tillbaka på en galet rolig jul med min familj i går.
Min brorsdotter Ebba bidrog med dessa underbara glasögon, luvor etc i från Primark...tänk så lite som behövs, i alla fall i min familj😉
Mamma hade fyllt våningen med magiska julblommor, så vackert o smakfullt i alla hörn.
Puss på er!❤️
Julia kom hem från Paris o min syster Sarah o söta Millie från England, underbart att ha alla samlade.
Min lilla RUDOLF!!
Tack mamma o pappa för en helt underbar juldag. Så gott o som alltid välplanerat. Så glad att vi äntligen samlade familjen i er underbara våning, detta måste vi göra om. Det är speciellt att vara mitt i city på julen!! 
Nu frukost, sen dags att fira Millie-Rose som blir 10 år i dag, ses snart!
Hoppas ni också har det härligt o njuter av era lediga dagar!
Ha det bäst! 
Stor kram Anna






Inga kommentarer: