söndag 4 december 2016

VÅR HALL.


God morgon söndag!
Hoppas helgen varit bra o att ni nu njuter av denna mysiga andra advent.
I dag delar jag med mig av vår hall i drömmen, som äntligen är färdig. Så skönt!
När vi skulle sätta upp speglarna trodde varken min man eller min svärfar att jag var riktigt klok??
Jag gillar att göra det på mitt sätt o det behöver inte alltid vara så tillrättalagt.
3 helt olika stilar, former o utseenden på speglarna...men jag gillar det starkt!
Speglar är så vackert tycker jag o så älskar jag hur de öppna upp ett rum o i detta fallet har de gjort denna ganska smala hall, dubbelt så stor... magi o det känns helt underbart!
Mixen av gammalt o nytt är ju vekligen jag o personligheten är ju vekligen slående. Hoppas ni också gillar det, eller kanske kan hitta någon form av inspiration i min väldigt personliga stil.

Jag brukar säga att: "Att inreda handlar om att plocka fram en personlighet"
och som inredare är det viktigt att leva som vi lär o det kan man verkligen säga att jag gör.
Dessa sista bilderna är tagen från hallen in i vardagsrummet o sen från andra hållet också. Inte lättaste lägenheten att ta bilder i...får bjuda hit en proffsfotograf!
Ha det bäst, nu dags för en inspirerande dag på Slättarpsgård, skall nog unna mig ngt gott i dag, det är ju 2.a advent!
Hoppas vi ses!
Stor kram Anna

2 kommentarer:

millandante sa...

Superfint Anna!!! Blir inspirerad!'
Kram

Anna Inreder sa...

Tack söta du, det värmer!
Ha en härlig advent.
Stor kram Anna <3