tisdag 29 maj 2012

Blivit knäpp!


Sedan jag började med inredning och jobbar dagligen med inredning så har jag nog blivit lite knäpp!
Jag erkänner, Fniss!
Jag drömmer och lever INREDNING!
Så när jag såg de här TVÄTTKORGARNA på Formland, så blev jag kär!
Vissa av er tycker nog att det är galet, det är en form av arbetsskada. Men jag trivs bäst när alla rum inklusive tvättstugan är snyggt inredd. Det blir roligare att vistas i ett rum som är snyggt och praktiskt på samma gång! 
Vad säger ni?
Lovar att visa er bilder när allt är klart, kommer att bli toppen!
Vet att vi har mycket på gång, men så är mitt liv! Hoppas att ni hänger med!
Nu är det dags att hoppa in i duschen, ha en toppen dag!
Kram Anna

4 kommentarer:

Mia Svanholm sa...

super läckra!!!!!!!!!!!!
jag känner som dig...

Marthina, Holmbytorp sa...

Det går att beställa fler genom mig! Jättefina hos dig, Anna!

Lisa sa...

Ursnygga..gillar din blogg, så inspirerande.
Hälsar glatt
Lisa

David sa...

Hej,
Vill bara tipsa om en ny webshop med fokus på hemtextilier. Kika in på http://www.texstyle.se