torsdag 31 maj 2012

Min favorit just nu!


Min favorit just nu är denna keramik kanna i en sliten grå blå färg, som verkligen balanserar rummets möblering och andra textiler. 
Att få gå ut i sin trädgård och plocka in daggkåpa, pion, prästkragar, citronmeliss och hosta blad och göra sin egna kreation i denna kanna är rena njutningen. 
Vilken är din favorit? 
Gå in hos denna härliga donna och kolla in fler bloggares favorit just nu! 
Nu skall jag packa bilen för kvällens party! 
Ha det toppen. 
Stor kram Anna

3 kommentarer:

Frida sa...

Härlig vas som ger sommarkänsla - något man verkligen behöver då det är allt annat än sommar utanför fönstret...

Glad att jag hittade till Din blogg:)

Nilla sa...

Vilken fin och rejäl kanna. Gillar!

Knaada sa...

Underbart!

Ni har kommit längre med sommaren än vi, en sån bukett skulle jag inte få ihop här utanför ännu. Men den som väntar... :)