måndag 28 maj 2012

Romantisk blandning!



När jag kollade runt bland mina bilder som jag har sparat hittade jag de här godbitarna från Ikeas blogg Livet Hemma. Tänkte att de kunde passa med lite bröllops inspiration nu efter denna bröllops täta helg.
Skira tyger blandat med härlig grönska, silver, vita och rosa blommor och vackert porslin. Det är väl så vi alla drömmer om att vårt bröllop skall vara. Mitt gick helt i vit med en liten brytning åt det cream färgade hållet! Det var en ljuvlig dag för 14 år sedan, helt sjukt vad tiden går! I år firar även Mats och jag att vi har varit tillsammans i 20 år, inte illa! Förhoppningsvis firas det men en härlig weekend på något romantiskt ställe!
Helgen gick snabbt över och vi har hunnit med massor som vanligt, nu ny vecka med styling uppdrag, kurs och party, sedan helg igen. Ja dagarna går och snart slutar barnen skolan. Usch börjar bli lite stressad över att förlora mina sköna morgnar för mig själv!
Får passa på att njuta!
Ha en toppen dag!
Kram Anna

1 kommentar:

Katarina sa...

Så härliga bilder :)