lördag 5 maj 2012

Grönskande kursdeltagare!







Solen strålade från en klarblå himmel och Agneshill låg som en pärla på den skånska slätten!
17 st härliga damer hade anmält sig till min kurs i TRÄDGÅRDS RUM. 
Vi hade öppna kreativa diskunioner genom hela mitt föredrag och det kändes verkligen som alla gick hem fulla med inspiration och redo att sätta igång i sin trädgård.
Tack all ni söm förgyllde min dag!
Varmt välkomna på min sista kurs den 30maj, annars får ni hålla utkik här på bloggen under hösten, då vi drar igång ett nytt fräscht kurs schema.
Nu är det dags för fotbolls match med FCT, ha en under bar lördag!
Stor kram Anna

1 kommentar:

tina sa...

Hej Anna!
Såg precis att jag är lycklig vinnare av det fina armbandet....så himla roligt!!
Har mailat min adress till dig och ser fram emot att få använda armbandet!

kram kram
tina