tisdag 22 maj 2012

Sista kursen!

Vilken bild!
Vilken vacker tavelvägg!
Vilka underbara färger och mix av olika material!
Vilken balans och..................ordning och reda med snygga smart lösningar!
Om man vill skapa ett mysigt , personligt och organiserat hem så är detta bra hjälpmedel!
Den 30 maj mellan 19.00-21.00 kör jag min sista kurs för våren, så om du känner dig sugen på lite tips och smarta lösningar och idéer inom ordning och reda, så anmäl dig gärna. Vi skulle ha varit i Lomma men det blev tyvärr inställt. Så kursen är flyttad till AGNESHILL utanför Vellinge.
Kom och inspireras av mig och min kunskap, med massor av idéer, bilder och njut av en stund för dig själv tillsammans med ett härligt gäng i en underbar miljö!
Hoppas vi ses!
Nu skall jag snart sätta mig i min underbara fåtölj och njuta ev ett vackert prinsess dop, ni har väl inte missat att Estelle döps i dag!
Vilket väder......NJUT!
Kram Anna

Inga kommentarer: