tisdag 22 september 2015

DRÖMMARNAS CAFE!

God morgon denna regniga tisdag, tänkte bjuda på lite nostalgi.
Tänk vad man hittar när man rensar, kände på mig att ni kanske tyckte det var kul att se ett av mina projekt/arbeten under tiden som jag läste till inredare i Malmö
Drömmarnas café skulle vara ett kreativt bokcafé för både stora o små. här skulle kreativiteten, glädjen o lugnet få hägra i samspel med en riktig god fika.
Massor av böcker skulle finnas överallt. En del i arbetet var att man skulle designa o rita sina egna möbeler, vad tror ni om en fåtölj o ett bord med  bokhylla i möbeln?
 En röd tråd o en helhet skulle finnas i arbetet för att det skulle vara godkänt.
Tycker ni att moodboarden i bild 1 speglar det färdiga arbetet?
Ser ni den röda tråden?
Ena sidan skulle vara för de äldre utan barn med bekväma fåtöljer, ljuvmusik o extragott kaffe o den andra en kreativ oas för barnen o deras föräldrar.
  Barnkalas med bakning av cupcakes i alla former o sagoläsning skulle vara en del av detta vinande konceptet o en inspirerande idé för mitt dröm café.
Vad tror ni, skulle detta vara ngt?
Blev jag godkänd?
Sålde aldrig in denna idé till Barista för några år sedan, det kanske jag skulle ha gjort?
Ha det bäst.
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: